fredag 12. april 2013

I morgen er det Grunnkurs!



I morgen starter Grunnkurset i Still Point. Jeg gleder meg enormt og kjenner allerede at "prossessene" har startet for fullt! Mange inntense rare drømmer, hodepine og andre godbiter. Jeg spurte hva det kom av og fikk beskjed om at det er en vanlig tilstand ettersom vi skal kalibreres til et høyere fokus og forberede oss på det vi snart skal lære om. Har snakket med noen av de andre som har meldt seg på og jeg er vist ikke alene om det som skjer! 

Gleder meg til å møte de andre kursdeltagerene og til å komme igang med studiet. Dette er jo et obligatorisk kurs for de som skal utdanne seg til å bli Still Point terapeuter!

For dere som ikke vet hva Still Point er kan jeg anbefale dere å gå inn på www.stillpointskolen.no

Stjernelivet har så vidt startet - her legger jeg og mine medstudenter ut erfaringer, tanker og opplevelser rundt studietiden! Så følg med :)
- Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar